Reklamační řád

1. Úvodní ustanovení

Tento reklamační řád upravuje postup při uplatňování reklamací služeb poskytovaných realitním zprostředkovatelem Evou Svítilovou, se sídlem Politických vězňů 42, 280 02, Kolín, IČ: 19869452, tel.: 606 717 310, e-mail: [email protected] , ID datové schránky: tv3jy4u (dále jen „zprostředkovatel“).

Klientem se rozumí jakákoliv fyzická či právnická osoba, které realitní zprostředkovatel poskytuje realitní služby na základě uzavřené smlouvy o poskytnutí realitních služeb realitního zprostředkování. Klientem není druhá strana zprostředkovávané smlouvy, tedy osoba, která byla v rámci poskytování realitních služeb realitním zprostředkovatelem vyhledána (zejména kupující nebo nájemce).

2. Práva klienta

Klient má právo na kvalitní poskytnutí sjednané služby v souladu s platnou smlouvou o zprostředkování a obecně závaznými právními předpisy, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 39/2020 Sb., o realitním zprostředkování.

3. Uplatnění reklamace

Reklamaci lze uplatnit v případě, že klient zjistí nedostatky v poskytnuté službě, zejména porušení smluvních ujednání. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu.

4. Způsob uplatnění reklamace

Reklamaci lze uplatnit:

  • osobně na adrese sídla zprostředkovatele
  • písemně doporučeným dopisem na adresu sídla zprostředkovatele
  • elektronicky na e-mailovou adresu: [email protected]

Reklamace musí obsahovat:

  • identifikaci klienta (jméno, příjmení, kontaktní údaje)
  • popis vadné služby
  • specifikaci, čeho se klient reklamací domáhá
  • datum a podpis (v případě písemné reklamace)

5. Vyřízení reklamace

Zprostředkovatel je povinen reklamaci posoudit a vyřídit nejpozději do 30 dnů ode dne jejího doručení, pokud se s klientem nedohodne jinak. O způsobu vyřízení bude klient informován písemně.

Pokud realitní zprostředkovatel uzná reklamaci za oprávněnou, provede na svůj vrub úkony, kterými nežádoucí stav odstraní. Pokud realitní zprostředkovatel odmítne reklamaci jako neoprávněnou, informuje o tom bezodkladně klienta.

6. Mimosoudní řešení sporů

V případě, že se klient a zprostředkovatel nedohodnou na způsobu vyřízení reklamace, má klient právo obrátit se na Českou obchodní inspekci, www.coi.cz, která je příslušná k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů.

7. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je platný a účinný od 1. 1. 2024. Zprostředkovatel si vyhrazuje právo tento řád měnit nebo aktualizovat.

Kontaktní formulář